Monday

Första dagen i skolan efter att har varit sjuk i en vecka eller så ;)
Har velat shoppa lite åt Fanjor men jag ligger ju på en Franskaresabudget nu så ja han och jag får fönstershoppa och kolla om jag hittar något spännande åt honom medans jag är där borta!
Var och shoppade lite saker till Franska resan som är nu om en vecka, köpte handsprit "för jag vet hur det ser ut i frankrike på gatorna!!" och en resväska som jag kan checka in som handbagage! :)
Skämde bort mig själv lite också och köpte hem några filmer och lite godis plus att mamma gjorde sushi när vi kom hem så nu är jag inte lika måndagsdepp som jag var innan!
Älskar att kolla på filmer och särskilt sådanna filmer som har hänt på riktigt! speciellt om krig eller dramatisk ungdom eller något sådant , inte för att jag gillar att se hur illa dom har haft det utan för det är som en liten ögonöppnare för mig!
ja eftersom jag sitter på min syrras dator så har jag ingen bild att visa så det får bli en gammal bild som ni redan har sett! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0