Det som har hänt i veckan!

Tjena har sätt att jag en engång har glömt att skriva så mycket! men ja jag kan berätta lite vad som har hänt! :)

I tisdags så red jag ut på Fanjor i två timmar barbacka med min kompis Elin och hennes häst, det gick jätte bra tills hemvägen då han blev jätte rädd för ett par cyklar och jag hoppade av för att inte bli avkastad och sen var jag tvungen att gå lite med honom för att lugna ner honom. Men sen satt jag upp igen! :)

jag har inte hunnit vara i stallet sen i tisdags för jag har fått världens största förkylning och jag ligger hemma hostandes och snorandes med te.. :(

 Hittade världens sötaste bild på hästarna som mamma hade tagigt ! :D
Dom njuter också av det varma vårvädret! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0