Tjosan! ;)

Skulle till stallet idag efter skolan men eftersom min näsa försökte kväva mig när jag vaknade och huvudet bankade på så stannade jag hemma.. Men jaja, man har ju i alla fall katten Brownie som sällskap! "forever alone varning!"
HAHA kan inte sluta skratta åt bilden!!!! xD

Har  kollat efter ett par tävlingsborstar åt Fanjor men kan i alla fall inte beställa något förän nästa månad för jag har nästan inga pengar kvar..
Saknar min fillifjonk sjukt mycket men åker nog till honom imorgon och körtränar till våran provtävling i sundbyholm på söndag! Vi båda är sjukt peppade att komma igång igen och hoppas på det bästa , Fanjor äger på banan hemma så i år tror vi blir hans år!

här kommer en bild på Fanjor!

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :)

bara så att ni vet så går de inte att se era bilder haha

2012-03-27 @ 18:48:32
URL: http://hkansson.blogg.se/
Postat av: Louise (Foto & Vardag)

Haft en bra dag? :)

2012-03-27 @ 19:15:43
URL: http://elsalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0