fotoshoot!

Hallå hallå :)

Vill först bara säga att ni är jätte bra på att komentera, men gör det mera iallafall :)
Vi har fått många läsare på sista tiden, men hoppas bara ni stannar kvar nu på bloggen!

Aja, kom nyss hem ifrån stallet där Jessica har sina hästar :)

Kom hem från skolan vid 2 idag så hämtade min kamera och cyklade till Jessicas stall, tog ungefär 15 min att cykla :))

Var där från 3 till halv 5 och fotade hennes hästar, lite där dom tränade NH och lite puss-och mysbilder :)
Tänkte ladda upp dom snart, men nu så håller jag på att fixa till dom lite sen så ska jag skicka dom till Jessica så hon får se, sen så lägger vi upp dom här :))

Så dom kommer ikväll runt 7-8 , hon skulle ut och köra när jag åkte, sen så skulle hon sms mig när hon komit hem så vi ses snart igen med fina bilder :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0