Tränings Schema gör Fanjor!

ja jg brukar träna honom ungefär varannan dag men jag kör oftast med stor hästtarna vilket jag rekomenderar för travponnyer att göra,dom kör på mycket bättre!!

Måndag:Körning i skogen eller på banan beror på vädret ;)

Tisdag: Vila

Onsdag: En lång ridtur ut i skogen och trav hemmåt

torsdag: Vila

fredag: Fanjor kör tillsammans med Hibbe "familjens nordsvensk!"

lördag: Fanjor får en genombortstning

söndag: Fanjor kör tillsammans med Hibbe

Frihetsdressyr kör jag oftast efter varje träning när han är som lungnast för då konsentrerar han sig bättre, men eftersom jag inte vill tråka ut honom så kör jag det inte efter varje träning. Man måste ju låta hästen få vila hjärnan lite då och då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0