Träning med Fanjor

Nu ska man äntligen lägga in ett inlägg som handlar om hästar igen! :D Var med carro nästan hela dagen men sen drog jag till stallet och körde intervaller med Fanjor. Jag har kollat runt lite och det värkar som att det inte är så många som faktiskt inte tar pulsen på sina hästar? Vet inte om det är viktigt men för mig känns det som att det är en del av träningen och om han har hög puls så vet man hur hårt man ska jobba nästa gång eller är det bara jag?

vad säger ni TAR NI PULS ELLER INTE?


En rätt så gammal bild på Fanjor! :)

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Diggar den!

Allt bra med dig då?:D

Kram!

2012-04-05 @ 20:42:24
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0