stall längtan...

Jag fick åka hem idag efter skolan istället för att åka till stallet för jag hade sjukt mycket läxor och så var jag lite depp också.. Men jag längtar så himmla mycket efter mina filifjonkar <3 Men imorgon så drar jag dit efter våran skola har varit på gymnasie besök! :D

Ska börja jogga och få upp kondisionen lite! Hittade världens bästa nybörjar schema i en tidning som jag hoppas att jag kan följa, brukar alltid vara att jag hänger på någon vecka sen lägger av.. oops? x)

men i alla fall så lägger jag kanske ut en ny bild på Fanjor imorgon efter stallet! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga ut bild eller skirva hur träningsschemat är? :)

2012-04-12 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0