Rapping rapping rapping!

Tjenare idag var hade fanjor fått lite vila men jag fick åka till skolan i alla fall :(
Men som tur var hade jag tandläkarbesök i mitten av dagen som var typ en timme så det var lungt men jag missade maten så var ganska hungrig, men när jag satt där så såg jag Linnea "kompis i klassen" som också hade varit där så vi gick upp på byn och köpte fika! :)

När vi kom tillbaka så hade vi musik och då skulle vi hitta på en egen rapparlåt! Seriösa som vi var så kom vi på en rapplåt om färsbiff! :D

Imorgon blir det hårdarbete för Fanjor eftersom vi tränar hårt nu inför tävlingen den 29 april på sundbyholm!
Det blir nog några intervaller med dubbelvarv för att riktigt reta honom för jag vet att han tycker det är jätte jobbigt >:D

Men jaja vi får se om jag skriver något imorgon beror på hur trött jag är för jag har varit väldigt nere på sistonde.. har typ fått jetlag från när jag var och lämnade min syssters råttor i Strängnäs..


Kommentarer
Postat av: lovisa ! :D

fin blogg ! ;)

2012-04-18 @ 21:49:06
URL: http://lhek.blogg.se/
Postat av: Erikaaasss

fin blogg:)

2012-04-28 @ 16:19:21
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0