Nu är jag häär! :D

efter att inte bloggat på två dagar så är jag nu tilbaka!! :D nämen tjosan vad ni har saknat mig eller hur? :)

iförrgår sov jag hos Linnea och igår var jag i stallet hos fillifjonk! Han hade inte den bästa konsentrasions förmågan så det blev inte en sådan lyckat horsemanship träning han sprang bara och ville busa! men ja vi övade lite på trickträning sen gick jag ut till sirocco där han låg och sov i hagen så jag hängde lungt på! haha så vi låg i hagen och tog en powernap! :)

idag så har jag inte gjort så mycket alls faktiskt! vaknade kl 8 så har varit jätte utråkad.. Men snart ska jag ,mamma och hennes kompis åka och äta glass! awesoome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0