gissa vad jag gjort? :)

Hejs sveis!

Kom nyss in från stallet!
För jag har vart ute och ridit Marble (c-ponny) och C-day (en stor storhäst) :D

Det var första gången jag satt på en häst på flera år, det var tänkte att jag bara skulle rida marble men jag ville testa c-day också :))

Var iallafall superkul och ville inte sluta !!:(

Kommer garanterat fortsätta rida om det inte händer nått med min hästallergi nu (håll tummar & tår!!) ;)

endel här kanske inte vet att jag egentligen är allergisk mot pälsdjur, (men katter, marsvin och kaniner går bra)
och vi har ju 5 st hästar så jag brukar vara med ute och titta på när mamma & syrran rider och nu ville jag också testa :)

Det går bra att rida, jag märker ingenting alls (tuuuur & skönt!!)
Utan det är hästens kiss & bajs och hö som jag blir snorig av.. :(


marble <3 En maxad C-ponny !


C-day <3 En stor storhäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0