Fanjor träning och shopping!

hejsan! idag var min kompis Alexia här från Belgien och hon fick provrida Fanjor lite i volten och se vad lilla ponny plutt gick för!! Men han var så snäll och bråkade inte alls! efter det så övade vi lite på nh och jag håller på att lära honom ett ny trick!


Efter det så åkte jag och Alexia och bowlade, vi körde Sverige mot Belgien och ja Sverige förlorade...
Men efter Sveriges största fail i bowling så åkte vi till granngården och jag köpte hästgodis som smakade banan och ja det är ju tur för det är fanjors älsklingsgodis! sen köpte jag magic brush så jag slipper låna Elins i dom smutsigaste dagarna :p

När Alexia skulle hem så hade hennes mamma köpt en blomma till mig sjukt snällt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0